fbpx



VIDEO I Kas arenguvestlus on teie ettevõttes ebamugav kohustus või oodatud võimalus?

Kas ja kui tihti viivad juhid teie ettevõttes läbi arenguvestlusi või 1:1 vestlusi?

Paljudes Eesti organisatsioonides ei viitsi juhid üldse oma töötajatega regulaarselt kohtuda, sest nad ei näe selleks vajadust. Enamuses tehakse arenguvestlusi 1-2 korda aastas, kuid kahjuks on see juhtide jaoks sageli ebamugav kohustus.

Vähemuses on kindlasti ettevõtted, kus juhid kohtuvad oma töötajatega “arenguvestlustel”, mida võiks täpsemalt nimetada tegelikult 1:1 koostöövestlusteks, kas kvartaalselt või lausa igakuiselt. Ja nad ei tee seda personaliosakonnast tuleneva kohustusena, vaid nad näevad selles võimalust nii suhteid oma töötajatega arendada kui ka tulemuslikkust tagada.

Mis põhjusel aga paljud juhid sedalaadi vestlusi teha ei taha? Üheks nendest on kindlasti “spetsialistilõks” – juhid oma rollis ei tunneta end oma meeskonna liidri ja töötajate arengutreenerina, vaid pigem lihtsalt ülemusena, kes tööülesanded meeskonnas ära jagab ning nende täitmist siis kontrollib (mille kohta aastapõhisel arenguvestlusel siis ankeeti märkmeid teeb).

MEELDIS JA OLI KASULIK?
JAGA SÕPRADEGA, ET KASULIK INFO LEVIKS.
PS. Kohtume "Juhist liidriks" koolitusel

Soovid luua meeskonna, mis on motiveeritud, pühendunud ja saavutab suurepäraseid tulemusi? Kohtume "Juhist liidriks: 10 praktilist liidri tööriista" koolitusel, kust saad:

  1. Selged tööriistad töötajate sisemise motivatsiooni kasvatamiseks, et nad annaksid endast parima;
  2. Praktilised meetodid inspireeriva tagasiside ja tõhusa delegeerimise jaoks, mis muudavad meeskonna iseseisvamaks ja vastutustundlikumaks;
  3. Tööriistad "spetsialistilõksust" väljumiseks, et jääks rohkem aega suurele pildile ja meeskonna arendamisele keskenduda.

REGISTREERI SIIN