fbpx



Kas ja kui palju võib (tasub) töö juures rääkida isiklikest asjadest?

Kas isiklikest asjadest rääkimine töötajatega on sobilik ja missugused ohud sellega kaasneda võivad?

Formaalne töökeskkond on paljudele juhtidele küll mugav, aga samas on sellel omad ohud meeskonnatööle. Emotsionaalne kinnisus ja üksteisest eemalolek tekitab meeskonnas tunnet, nagu töötaks koos võõraste inimestega. Ja võõraste inimeste juuresolekul kontrollime end alati, mis võib muutuda ohuks heade ideede ja vajalike arvamuste väljaütlemisel, mille tagajärjeks on liigne enesekontroll ja passiivsus koosolekutel.

Avatud ja emotsionaalselt turvaline meeskond tagab aga vajaliku informatsiooni vaba liikumise meeskonnas, mis muudab meeskonna dünaamiliseks ja kiiremaks. Kuidas aga emotsionaalset avatust meeskonda luua?

1) Meeskond on juhi peegel – kui sind häirib meeskonna suhtlusdünaamika, vaatle kõrvalt enda suhtlusdünaamikat töötajatega. Äkki kannad ise liialt juhi maski ja teie suhted ei ole päris loomulikud?

2) Selle vähendamiseks hakka inimeste vastu rohkem huvi meeskonnas tundma. Samuti näita ennast inimesena rohkem – näita oma meeskonnale, et sul ei ole enda suhtes mitte midagi varjata.

3) Parim viis suhete tugevdamiseks ja usalduse loomiseks on hakata regulaarselt oma töötajatega 1:1 põhimõttel kohtuma. Alustada võib tööjuttudega, aga ajas proovi üha rohkem vestlust viia ka isiklikumale tasandile. Hea viis seda alustada on näiteks 1x/kvartalis selline kohtumine nimetada karjäärikohtumiseks, kus te arutate, kuidas teil päriselt tööelus läheb ja mis tegevused tuleks ette võtta, et see kõige paremini töötaja karjääri unistusi toetaks.

Vaata kõigest lähemalt Motivaatori minikoolitusest allpool.


MEELDIS JA OLI KASULIK?
JAGA SÕPRADEGA, ET KASULIK INFO LEVIKS.