fbpx



Miks üldse peaks juht oma inimestega rohkem tegelema?

Kas oled kokku puutunud juhiga, kes ütleb, et tal pole vaja oma töötajaid tunda, sest see võtab temalt ära objektiivsuse? Jah, selle ideega tuli lagedale tegelikult Frederick Taylor – teadusliku juhtimise isa – 19. sajandil Tööstusrevolutsiooni aegseid ettevõtteid nõustades, väites, et igasugune emotsionaalne side töötajatega muudab nende juhtimise (toona oleks olnud täpsem öelda “ohjamise ja kontrollimise”) keerulisemaks.

Huvitaval kombel ütlevad sama ka paljud juhid 21. sajandil, unustades siiski ära lihtsa tõsiasja, et töötaja profiil on möödunud 150 aastaga palju muutunud. Kui 19. sajandil vajas ettevõte töötajalt ainult paari töökäsi, siis täna vajavad juhid ka töötajate mõtteid, initsiatiivi ja emotsioone (motivatsioon). Kas 19. sajandi juhtimine aga 21. sajandi töötajat enam motiveerib?

MEELDIS JA OLI KASULIK?
JAGA SÕPRADEGA, ET KASULIK INFO LEVIKS.

Kuidas luua meeskonda arengut ja tagasisidet soodustav kultuur?

Tunned mõnikord, et tagasisidet on töötajatele anda keeruline?
Oled märganud, kuidas töötajad üksteise tagasisidele kaitsesse lähevad?
Tajud, kuidas töötajatega on olulistel teemadel mõnikord keeruline rääkida?

Kõik need tunnused viitavad "tagasiside-kultuuri" puudumisele meeskonnas. Kuidas seda luua?
Kõik vajalikud teadmised ja juhtimisinstrumendid selleks leiad 
28.mail toimuval avalikul koolitusel "Tagasiside-kultuuri loomine meeskonnas".

Uuri lisa ja registreeri!

NB! Koolitusele kehtib 100% Raha Tagasi Garantii - kui rahule ei jää, saad raha tagasi!