fbpx



VIDEO I Juhtimine 1.0 – 3.0: mis need on ja miks sa neid juhina teada võiksid?

Kas tunned mõnikord, et sinu tiim ei tegutse oma maksimumis?
Kas usud, et sul on meeskonnas varjatud potentsiaali, mis on täna realiseerimata?
Kas tead oma meeskonnas inimesi, kelles on peidus palju rohkem, kui nad täna meeskonnale pakuvad
?
Kuidas aga inimeste potentsiaali isiklikul ja meeskonna potentsiaali kollektiivsel tasandil äratada?


JUHTIMISE TULEVIK: JUHTIMINE 3.0

Juhtimine 3.0 (Management 3.0) on esmakordselt Jurgen Appelo poolt kasutusele võetud termin, mis iseloomustab avatusele, arengule ja koostöövaimule orienteeritud meeskonna juhtimist, mille tulemusena inimesed tiimis soovivad panustada rohkem meeskonna ühisesse edusse, sest nad tunnevad end väärtustatuna (tunnustatuna) ja tööl käimine on nende jaoks põnev ning arendav kogemus.

Kes siis aga on Juht 1.0, Juht 2.0 ja Juht 3.0?

Nii nagu ekspertide sõnul eksisteerivad erinevad töötajate põlvkonnad (loe lähemalt siit ja siit), eksisteerivad ka erinevad juhtimise põlvkonnad:


JUHT 1.0 EHK AUTOKRAAT
See on hirmuvalitsuse ja “Mina olen boss, kes ütleb, ja sina lihtsalt teed!” – tüüpi juhtimine, kus töötajad on vahend ning ressurss organisatsiooni eesmärkide saavutamiseks (seda mõtteviisi isegi ei varjata).

Juhti inimesed ja suhted ei huvita (isiklikku suhet ja kontakti töötajatega pole), vaid juht näeb oma rollina eelkõige äri ja personali administreerimist. Töötajatel kaasarääkimise võimalus puudub, mis muudab nad ajas üha enam lihtsalt etteantud füüsilisi tegevusi sooritavateks “üksusteks” (mitte indiviid).

Selle tulemusena on töötajate seotus juhi ja organisatsiooniga minimaalne ning nad ka pingutavad minimaalselt, mis jätab nende tegeliku potentsiaali juhi jaoks kättesaamatuks.

Meeskond toimib alavõimsuses ja ei saavuta mitte kunagi oma maksimum potentsiaali.


PS. Juhtimise järgmistest põlvkondadest saad täpsemalt teada järgmisel neljapäeval.

Juhtimise 3 põlvkonna kohta saad lähemalt uurida veel siit:
“Nii suurendad oma töötajate pühendumust! Ja seeläbi ka nende töörõõmu ning meeskonna tulemusi.”
“3 suhtlusvormi, mis aitab juhil ehitada tiimiga tugevaid suhteid”
“Kas sinu tänane juhtimisstiil on tsentraalne või detsentraalne?”

MEELDIS JA OLI KASULIK?
JAGA SÕPRADEGA, ET KASULIK INFO LEVIKS.

Kuidas luua meeskonda arengut ja tagasisidet soodustav kultuur?

Tunned mõnikord, et tagasisidet on töötajatele anda keeruline?
Oled märganud, kuidas töötajad üksteise tagasisidele kaitsesse lähevad?
Tajud, kuidas töötajatega on olulistel teemadel mõnikord keeruline rääkida?

Kõik need tunnused viitavad "tagasiside-kultuuri" puudumisele meeskonnas. Kuidas seda luua?
Kõik vajalikud teadmised ja juhtimisinstrumendid selleks leiad 
28.mail toimuval avalikul koolitusel "Tagasiside-kultuuri loomine meeskonnas".

Uuri lisa ja registreeri soodushinnaga 399 eur (tavahind 499 eur).

NB! Koolitusele kehtib 100% Raha Tagasi Garantii - kui rahule ei jää, saad raha tagasi!

OLED ISEÕPPIJA? TELLI VIDEOKOOLITUS: