fbpx



Mis siis lõpuks on ikkagi “inimestega tegelemise” lõppeesmärk?

Kas tunned, et sinu tänane töö “käivitab sind”? Aga kas tunned, et sinu töötajate töö käivitab neid?

Lihtne viis vastamiseks on küsida endalt, kuidas ma ennast tavaliselt pühapäeva pärastlõunal tunnen (kui saabuv töönädal end mõtetes meelde tuletama hakkab)? Ühe Gallupi uuringu kohaselt tõuseb näiteks eestlaste õnnetase hüppeliselt reedel kl 17.00 paiku ja langeb hüppeliselt uuesti pühapäeval kl 14.00 paiku. Kas see on ka sinu kogemus?

Muidugi ei tähenda see, et juhi põhiline tööülesanne olekski muuta töötajate töönädal “ilusaks”. Küll aga võib öelda, et oma inimestega tegelevad juhid kujundavad sellise töökeskkonna, kus inimestel on lihtsam end käivitada – nende tööl on sügavam tähendus, nende meeskonnas on suurem meeskonnavaim, nad tajuvad suuremat iseseisvust ja tegutsemisvabadust, ning nende töö pakub nendele rohkem eduelamusi (saavad rohkem tagasisidet).

Äkki just selliste kogemuste pakkumine võib olla “inimestega tegelemise” lõppeesmärk?

MEELDIS JA OLI KASULIK?
JAGA SÕPRADEGA, ET KASULIK INFO LEVIKS.

KOHTUME JUHTIMISKOOLITUSEL

Aasta lõpp on paljude juhtide jaoks aastavestluste läbiviimise aeg, mille oluliseks osaks on ka 
töötajatele tagasiside andmine ja küsimine. Kuidas see Sul õnnestub?

Kui soovid sel aastal arenguvestlustest maksimumi võtta, omanda tõhusad tagasisidestamise
ja 1:1 vestluste tööriistad 10.12 toimuval avalikul koolitusel 
"Tagasiside-kultuuri loomine meeskonnas".

Uuri lisa ja registreeri!

NB! Koolitusele kehtib 100% Raha Tagasi Garantii - kui rahule ei jää, saad raha tagasi!