fbpx



VIDEO I Kuidas olla juht, keda tiim tahab, mitte ei pea toetama?

Mis on sotsiaalne ettevõtlus? Kindlasti leiab sellele erinevaid definitsioone, aga lihtsalt öelduna võib see tähendada, et organisatsioon ei tähtsusta ainult omanike ja klientide huve, vaid kõikide osapoolte huve, kes antud koostöö osalised on. Ja loomulikult ei ole siin erand ka töötaja.

Seetõttu võibki öelda, et sotsiaalne ettevõte väärtustab “kliendikogemuse” kõrval ka “töötajakogemust” – juhid pingutavad selle nimel, et töötajad oma tööd ja töölkäimist naudiksid, mis paneb nad ka klientide ja tulemuste nimel rohkem pingutama.

Kuidas olla suurepärane sotsiaalse ettevõtte juht? Alustada tasub kindlasti ühelt poolt peeglisse vaatamisega – kas minu tänases juhtimises on “töötajakogemus” üldse mõõdikuna esindatud -, ja teiselt poolt oma töötajate parema tundmaõppimisega – mis põlvkonda keegi kuulub, mida tööst ja juhtimisest ootab jms. Käisin sotsiaalsele ettevõtlusele suunatud konverentsil “Impact Day” rääkimas lähemalt sellest, kuidas seda praktikas ellu viia.

MEELDIS JA OLI KASULIK?
JAGA SÕPRADEGA, ET KASULIK INFO LEVIKS.

Kuidas luua meeskonda arengut ja tagasisidet soodustav kultuur?

Tunned mõnikord, et tagasisidet on töötajatele anda keeruline?
Oled märganud, kuidas töötajad üksteise tagasisidele kaitsesse lähevad?
Tajud, kuidas töötajatega on olulistel teemadel mõnikord keeruline rääkida?

Kõik need tunnused viitavad "tagasiside-kultuuri" puudumisele meeskonnas. Kuidas seda luua?
Kõik vajalikud teadmised ja juhtimisinstrumendid selleks leiad 
28.mail toimuval avalikul koolitusel "Tagasiside-kultuuri loomine meeskonnas".

Uuri lisa ja registreeri soodushinnaga 399 eur (tavahind 499 eur).

NB! Koolitusele kehtib 100% Raha Tagasi Garantii - kui rahule ei jää, saad raha tagasi!

OLED ISEÕPPIJA? TELLI VIDEOKOOLITUS: