VIDEO I Kuidas olla juht, keda tiim tahab, mitte ei pea toetama?
Mis on sotsiaalne ettevõtlus? Kindlasti leiab sellele erinevaid definitsioone, aga lihtsalt öelduna võib see tähendada, et organisatsioon ei tähtsusta ainult omanike ja klientide huve, vaid kõikide osapoolte huve, kes antud koostöö osalised on. Ja loomulikult ei ole siin erand ka töötaja.
Seetõttu võibki öelda, et sotsiaalne ettevõte väärtustab “kliendikogemuse” kõrval ka “töötajakogemust” – juhid pingutavad selle nimel, et töötajad oma tööd ja töölkäimist naudiksid, mis paneb nad ka klientide ja tulemuste nimel rohkem pingutama.
Kuidas olla suurepärane sotsiaalse ettevõtte juht? Alustada tasub kindlasti ühelt poolt peeglisse vaatamisega – kas minu tänases juhtimises on “töötajakogemus” üldse mõõdikuna esindatud -, ja teiselt poolt oma töötajate parema tundmaõppimisega – mis põlvkonda keegi kuulub, mida tööst ja juhtimisest ootab jms. Käisin sotsiaalsele ettevõtlusele suunatud konverentsil “Impact Day” rääkimas lähemalt sellest, kuidas seda praktikas ellu viia.
KOHTUME JUHTIMISKOOLITUSEL
Aasta lõpp on paljude juhtide jaoks aastavestluste läbiviimise aeg, mille oluliseks osaks on ka
töötajatele tagasiside andmine ja küsimine. Kuidas see Sul õnnestub?
Kui soovid sel aastal arenguvestlustest maksimumi võtta, omanda tõhusad tagasisidestamise
ja 1:1 vestluste tööriistad 10.12 toimuval avalikul koolitusel
"Tagasiside-kultuuri loomine meeskonnas".
NB! Koolitusele kehtib 100% Raha Tagasi Garantii - kui rahule ei jää, saad raha tagasi!