Mis vahe on proaktiivsel ja reaktiivsel töötajal?
Kõik juhid maailmas otsivad oma firmasse proaktiivseid töötajaid – neid, kes suudavad mõelda omanikena; kes on huvitatud iseenda ja organisatsiooni arengust; keda huvitab see valdkond, kus nad töötavad; keda huvitab see, mida organisatsioon teeb; kes on valmis pingutama (ka võibolla tööpäeva lõppedes) ja oma meeskonnale pühenduma. Seega on loogiline, et juht sooviks näha oma meeskonnas just proaktiivseid, mitte niivõrd palju reaktiivseid töötajaid.
Reaktiivne töötaja on aga see, kes teeb ära täpselt nii palju, kui talt vajatakse, kuid mitte grammigi rohkem. Proaktiivne töötaja teeb samuti ära kõik, mida talt oodatakse, aga kuna tema töö teda ka isiklikult huvitab, siis ta otsib alati lisavõimalusi, kuidas oma töösse panustada ja mõtleb ka oma meeskonna kontekstis – kuidas meeskonnatööd paremini toimima saada.
Kumb töötaja oled Sina ja kumb Sa tegelikult olla tahaksid?
KOHTUME JUHTIMISKOOLITUSEL
Aasta lõpp on paljude juhtide jaoks aastavestluste läbiviimise aeg, mille oluliseks osaks on ka
töötajatele tagasiside andmine ja küsimine. Kuidas see Sul õnnestub?
Kui soovid sel aastal arenguvestlustest maksimumi võtta, omanda tõhusad tagasisidestamise
ja 1:1 vestluste tööriistad 10.12 toimuval avalikul koolitusel
"Tagasiside-kultuuri loomine meeskonnas".
NB! Koolitusele kehtib 100% Raha Tagasi Garantii - kui rahule ei jää, saad raha tagasi!