fbpx

Mis vahe on proaktiivsel ja reaktiivsel töötajal?

Kõik juhid maailmas otsivad oma firmasse proaktiivseid töötajaid – neid, kes suudavad mõelda omanikena; kes on huvitatud iseenda ja organisatsiooni arengust; keda huvitab see valdkond, kus nad töötavad; keda huvitab see, mida organisatsioon teeb; kes on valmis pingutama (ka võibolla tööpäeva lõppedes) ja oma meeskonnale pühenduma. Seega on loogiline, et juht sooviks näha oma meeskonnas just proaktiivseid, mitte niivõrd palju reaktiivseid töötajaid.

Reaktiivne töötaja on aga see, kes teeb ära täpselt nii palju, kui talt vajatakse, kuid mitte grammigi rohkem. Proaktiivne töötaja teeb samuti ära kõik, mida talt oodatakse, aga kuna tema töö teda ka isiklikult huvitab, siis ta otsib alati lisavõimalusi, kuidas oma töösse panustada ja mõtleb ka oma meeskonna kontekstis – kuidas meeskonnatööd paremini toimima saada.

Kumb töötaja oled Sina ja kumb Sa tegelikult olla tahaksid?

KOHTUME TAGASISIDE ANDMISE KOOLITUSEL!

Praktiline koolitus “Motiveeriva tagasiside andmine” toimub 03.11.2020.
Soodushind 199 eur + km kehtib kuni 31.10.20 (koolituse tavahind 249 + km).
 
MIDA KASULIKKU SAAD?
Arendava tagasiside andmine on paljude juhtide suurim väljakutse oma töös.
Koolitus aitab mõista tagasiside-psühholoogiat, luua tiimis tagasisidekultuuri
ja annab praktilised töövahendid tõhusaks tagasisidestamiseks.
 

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga