fbpx



Mis vahe on proaktiivsel ja reaktiivsel töötajal?

Kõik juhid maailmas otsivad oma firmasse proaktiivseid töötajaid – neid, kes suudavad mõelda omanikena; kes on huvitatud iseenda ja organisatsiooni arengust; keda huvitab see valdkond, kus nad töötavad; keda huvitab see, mida organisatsioon teeb; kes on valmis pingutama (ka võibolla tööpäeva lõppedes) ja oma meeskonnale pühenduma. Seega on loogiline, et juht sooviks näha oma meeskonnas just proaktiivseid, mitte niivõrd palju reaktiivseid töötajaid.

Reaktiivne töötaja on aga see, kes teeb ära täpselt nii palju, kui talt vajatakse, kuid mitte grammigi rohkem. Proaktiivne töötaja teeb samuti ära kõik, mida talt oodatakse, aga kuna tema töö teda ka isiklikult huvitab, siis ta otsib alati lisavõimalusi, kuidas oma töösse panustada ja mõtleb ka oma meeskonna kontekstis – kuidas meeskonnatööd paremini toimima saada.

Kumb töötaja oled Sina ja kumb Sa tegelikult olla tahaksid?

MEELDIS JA OLI KASULIK?
JAGA SÕPRADEGA, ET KASULIK INFO LEVIKS.

Kuidas luua meeskonda arengut ja tagasisidet soodustav kultuur?

Tunned mõnikord, et tagasisidet on töötajatele anda keeruline?
Oled märganud, kuidas töötajad üksteise tagasisidele kaitsesse lähevad?
Tajud, kuidas töötajatega on olulistel teemadel mõnikord keeruline rääkida?

Kõik need tunnused viitavad "tagasiside-kultuuri" puudumisele meeskonnas. Kuidas seda luua?
Kõik vajalikud teadmised ja juhtimisinstrumendid selleks leiad 
28.mail toimuval avalikul koolitusel "Tagasiside-kultuuri loomine meeskonnas".

Uuri lisa ja registreeri!

NB! Koolitusele kehtib 100% Raha Tagasi Garantii - kui rahule ei jää, saad raha tagasi!

OLED ISEÕPPIJA? TELLI VIDEOKOOLITUS: