Juhte tasub hinnata (mõõta) ka inimeste juhtimises, mitte ainult tulemustes
Üks üsna levinud diskussioon, millesse juhtimiskoolitustel satun on see, kas ja kuidas mõõta juhtide tulemuslikkust. Loomulikult on kõige lihtsam seda teha läbi osakonna tulemuste. Jah, iseenesest on see õige, aga tegelikult praktika näitab, et isegi see osa on paljudes ettevõtetes hägune – eesmärgid on hägused, tegevusplaanid segased ning üldse palju läbipaistmatust ning arusaamatust.
Teine, ja ehk isegi olulisem küsimus on see, kas juhte tasub ja tuleb mõõta ainult nende osakonna tulemuste baasil, või peaks mõõtma ka nende juhtimislikke tegevusi? On ju võimalik tulemusi inimestelt välja pigistada väga erinevatel meetoditel. Mõni proovib heaga, teine halvaga – kuid pikas perspektiivis kujundavad juhid üheskoos juhtimiskultuuri. Ning kui tippjuht või tippjuhtkond ei keskendu sellele, kuidas me inimesei juhime, mida töötajad oma juhtide ja juhtimisstiili suhtes tunnevad, kuidas see mõjutab nende tööle pühendumust ja laiemalt organisatsiooni mainet, võivad lühiajalised tulemused pikemas perspektiivis ka oma sära kaotada.
Juhtimine 3.0: tiimi maksimumi äratamine
26. septembril toimub juhtidele koolitus "Tunnustav juhtimine", mis annab osalejale
10 juhtimise tehnikat Juhtimine 3.0 kasutamiseks ja oma tiimi maksimumi äratamiseks.
Tehnikad aitavad juhil oma töötajaid mitterahaliselt motiveerida, nende pühendumust
meeskonna eesmärkidele kasvatada ja meeskonna ühtsustunnet suurendada.
Uuri lisa ja registreeri soodushinnaga 399 eur (tavahind 449 eur).
NB! Koolitusele kehtib 100% Raha Tagasi Garantii - kui rahule ei jää, saad raha tagasi!