fbpx



Juhte tasub hinnata (mõõta) ka inimeste juhtimises, mitte ainult tulemustes

Üks üsna levinud diskussioon, millesse juhtimiskoolitustel satun on see, kas ja kuidas mõõta juhtide tulemuslikkust. Loomulikult on kõige lihtsam seda teha läbi osakonna tulemuste. Jah, iseenesest on see õige, aga tegelikult praktika näitab, et isegi see osa on paljudes ettevõtetes hägune – eesmärgid on hägused, tegevusplaanid segased ning üldse palju läbipaistmatust ning arusaamatust.

Teine, ja ehk isegi olulisem küsimus on see, kas juhte tasub ja tuleb mõõta ainult nende osakonna tulemuste baasil, või peaks mõõtma ka nende juhtimislikke tegevusi? On ju võimalik tulemusi inimestelt välja pigistada väga erinevatel meetoditel. Mõni proovib heaga, teine halvaga – kuid pikas perspektiivis kujundavad juhid üheskoos juhtimiskultuuri. Ning kui tippjuht või tippjuhtkond ei keskendu sellele, kuidas me inimesei juhime, mida töötajad oma juhtide ja juhtimisstiili suhtes tunnevad, kuidas see mõjutab nende tööle pühendumust ja laiemalt organisatsiooni mainet, võivad lühiajalised tulemused pikemas perspektiivis ka oma sära kaotada.

MEELDIS JA OLI KASULIK?
JAGA SÕPRADEGA, ET KASULIK INFO LEVIKS.