Spetsialistilõks – kuidas sinna sattuda ja kuidas seda vältida?
Tihtipeale satuvad spetsialistilõksu need tublid spetsialistid, kes tänu oma headele oskustele ja vastutustundele ühel päeval juhiks kerkivad. Juhiks saades tuleb neil erinevalt spetsialisti tööle täita hoopis kahte tähtsat rolli, milleks on inimeste juhtimine ja protsesside juhtimine. Protsesside juhtimist tunnevad spetsialistid juba väga hästi, mistõttu nad tihti panustavadki kogu oma energia sinna (täidavad ülesandeid, hoiavad kinni tähtaegadest, tegelevad klientidega jne). Paraku jääb siis aga inimeste juhtimine hooletusse.
Uue juhi jaoks võib olla inimestega tegelemine võõras ja ebamugav, mistõttu hakkab ta ajapikku neid kohustusi vältima. Töötajad aga väga vajavad oma juhti. Nad vajavad, et keegi märkaks neid, et keegi tegeleks nende arenguga, meeskonnatunde loomise ja tunnustamisega.
Seetõttu on ülimalt oluline iga juhiks saanud spetsialisti jaoks teadvustada kohe alguses ka inimeste juhtimise rolli.
KOHTUME JUHTIMISKOOLITUSEL
Aasta lõpp on paljude juhtide jaoks aastavestluste läbiviimise aeg, mille oluliseks osaks on ka
töötajatele tagasiside andmine ja küsimine. Kuidas see Sul õnnestub?
Kui soovid sel aastal arenguvestlustest maksimumi võtta, omanda tõhusad tagasisidestamise
ja 1:1 vestluste tööriistad 10.12 toimuval avalikul koolitusel
"Tagasiside-kultuuri loomine meeskonnas".
NB! Koolitusele kehtib 100% Raha Tagasi Garantii - kui rahule ei jää, saad raha tagasi!