fbpx



Spetsialistilõks – kuidas sinna sattuda ja kuidas seda vältida?

Tihtipeale satuvad spetsialistilõksu need tublid spetsialistid, kes tänu oma headele oskustele ja vastutustundele ühel päeval juhiks kerkivad. Juhiks saades tuleb neil erinevalt spetsialisti tööle täita hoopis kahte tähtsat rolli, milleks on inimeste juhtimine ja protsesside juhtimine. Protsesside juhtimist tunnevad spetsialistid juba väga hästi, mistõttu nad tihti panustavadki kogu oma energia sinna (täidavad ülesandeid, hoiavad kinni tähtaegadest, tegelevad klientidega jne). Paraku jääb siis aga inimeste juhtimine hooletusse.

Uue juhi jaoks võib olla inimestega tegelemine võõras ja ebamugav, mistõttu hakkab ta ajapikku neid kohustusi vältima. Töötajad aga väga vajavad oma juhti. Nad vajavad, et keegi märkaks neid, et keegi tegeleks nende arenguga, meeskonnatunde loomise ja tunnustamisega.

Seetõttu on ülimalt oluline iga juhiks saanud spetsialisti jaoks teadvustada kohe alguses ka inimeste juhtimise rolli.

MEELDIS JA OLI KASULIK?
JAGA SÕPRADEGA, ET KASULIK INFO LEVIKS.

Kuidas luua meeskonda arengut ja tagasisidet soodustav kultuur?

Tunned mõnikord, et tagasisidet on töötajatele anda keeruline?
Oled märganud, kuidas töötajad üksteise tagasisidele kaitsesse lähevad?
Tajud, kuidas töötajatega on olulistel teemadel mõnikord keeruline rääkida?

Kõik need tunnused viitavad "tagasiside-kultuuri" puudumisele meeskonnas. Kuidas seda luua?
Kõik vajalikud teadmised ja juhtimisinstrumendid selleks leiad 
28.mail toimuval avalikul koolitusel "Tagasiside-kultuuri loomine meeskonnas".

Uuri lisa ja registreeri!

NB! Koolitusele kehtib 100% Raha Tagasi Garantii - kui rahule ei jää, saad raha tagasi!