fbpx


VIDEO I Need on juhtide 3 põlvkonda – missuguses oled täna sina? Kas keskendud töös ka töötajakogemusele?

Kas teie organisatsioonis tegeletakse kliendikogemuse parandamise kõrval ka töötajakogemusega? Oled sa seda väljendit üldse kuulnud?

Jah, õnneks on Eestis palju organisatsioone, kus kliendikogemuse osakondade kõrvale on hakanud tekkima ka töötajakogemuse osakonnad, mille eesmärgiks on tagada, et töötajad oleksid töökohal õnnelikumad, ning seetõttu ka pingutaksid ja panustaksid oma töösse rohkem.

Töötajakogemus teadvustamine ja juhtimisse toomine on aga seotud juhi mõtteviisi ning juhtimise põlvkondadega. Eksperdid ütlevad, et juhid on läbinud ja läbimas 3 põlvkonda – missuguses oled sina? Ja missuguses on täna teie organisatsiooni juhtimiskultuur tervikuna?

MEELDIS JA OLI KASULIK?
JAGA SÕPRADEGA, ET KASULIK INFO LEVIKS.

KOHTUME LÄHENEVAL JUHTIMISKOOLITUSEL

26. septembril toimub populaarne juhtimiskoolitus "Tunnustav juhtimine", mis aitab juhil
juhtimisega seotud väljakutseid ületada - motiveerimine, tagasidestamine, delegeerimine jpm.

Koolituselt saad meeskonna motiveerimiseks praktilise 7-osalise tööriistakasti,
mis aitab suurendada töötajate pühendumust ja lihtsustab juhi eesmärkide saavutamist.

Uuri lisa ja registreeri soodushinnaga 299 eur (tavahind 349 eur).

NB! Koolitusele kehtib 100% Raha Tagasi Garantii - kui ei meeldi, saad raha tagasi.

OLED ISEÕPPIJA? TELLI VIDEOKOOLITUS: