VIDEO I Need on juhtide 3 põlvkonda – missuguses oled täna sina? Kas keskendud töös ka töötajakogemusele?
Kas teie organisatsioonis tegeletakse kliendikogemuse parandamise kõrval ka töötajakogemusega? Oled sa seda väljendit üldse kuulnud?
Jah, õnneks on Eestis palju organisatsioone, kus kliendikogemuse osakondade kõrvale on hakanud tekkima ka töötajakogemuse osakonnad, mille eesmärgiks on tagada, et töötajad oleksid töökohal õnnelikumad, ning seetõttu ka pingutaksid ja panustaksid oma töösse rohkem.
Töötajakogemus teadvustamine ja juhtimisse toomine on aga seotud juhi mõtteviisi ning juhtimise põlvkondadega. Eksperdid ütlevad, et juhid on läbinud ja läbimas 3 põlvkonda – missuguses oled sina? Ja missuguses on täna teie organisatsiooni juhtimiskultuur tervikuna?
Kohtume koolitusel "MOTIVEERIVA TAGASISIDE MEISTRIKLASS"
12. detsembril toimub juhtidele avatud koolitus "Motiveeriva tagasiside meistriklass",
kus juht omandab tööriistakasti meeskonnas tagasiside-kultuuri kujundamiseks
ja seeläbi meeskonna pühendumuse ning tulemuslikkuse kasvatamiseks.
Uuri lisa ja registreeri soodushinnaga 399 eur (tavahind 449 eur).
NB! Koolitusele kehtib 100% Raha Tagasi Garantii - kui rahule ei jää, saad raha tagasi!