fbpx

Kas sa teed õigeid asju või teed sa asju õigesti?

Kui sa oled klienditeenindaja, on sul võimalik teha õigeid asju või asju õigesti. Õigeid asju teha tähendab kõik ettekirjutatu ära teha viisil, et keegi sulle midagi ette ei saa heita. Sa võid väga järsult ja külmalt öelda “Aitäh!” või “Head aega!”, aga pigem jätab see üleoleva tunde kui sõbraliku.

Samas võid sa teha asju õigesti – sa võid öelda lihtsalt “Nägemist!”, aga teha seda siiralt, sõbralikult ja heasoovlikult. Kumb nendest kahest jätab kliendile parema mulje ning tekitab temas tunde, et soovib tagasi tulla?

KOHTUME JUHTIMISKOOLITUSEL

Menukas “Tunnustav juhtimine” koolitus toimub 06.10.2020.
Soodushind 199 eur + km kehtib kuni 15.09.20 (koolituse tavahind 249 + km).
 
MIDA KASULIKKU SAAD?
Oskused/teadmised, mis aitavad meeskonda mitterahaliselt 
motiveerida
ja ühistele eesmärkidele pühenduda, töötajate
iseseisvust suurendada ja meeskonna töökultuuri parandada.
 

Lisa kommentaar

Your email address will not be published. Required fields are marked *