fbpx

Kas sa teed õigeid asju või teed sa asju õigesti?

Kui sa oled klienditeenindaja, on sul võimalik teha õigeid asju või asju õigesti. Õigeid asju teha tähendab kõik ettekirjutatu ära teha viisil, et keegi sulle midagi ette ei saa heita. Sa võid väga järsult ja külmalt öelda “Aitäh!” või “Head aega!”, aga pigem jätab see üleoleva tunde kui sõbraliku.

Samas võid sa teha asju õigesti – sa võid öelda lihtsalt “Nägemist!”, aga teha seda siiralt, sõbralikult ja heasoovlikult. Kumb nendest kahest jätab kliendile parema mulje ning tekitab temas tunde, et soovib tagasi tulla?

KOHTUME "TUNNUSTAV JUHTIMINE" KOOLITUSEL

Koolituselt saad praktilise 7-sammulise meeskonna juhtimise ja -motiveerimise süsteemi,
mis aitab püsivalt töötajate sisemotivatsiooni kasvatada, meeskonnatunnet parandada,
töötajate iseseisvust suurendada, neid tunnustada ja tiimis omavahelisi suhteid tugevdada.
 
Koolitusel on 100% Raha Tagasi Garantii. Päriselt!
 
REGISTREERI: 16. detsembril Tehnopolis I Tähtajatu e-kursusena
 

INSPIREERIVAD VIDEOKURSUSED

 

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga