fbpx

Kas sa teed õigeid asju või teed sa asju õigesti?

Kui sa oled klienditeenindaja, on sul võimalik teha õigeid asju või asju õigesti. Õigeid asju teha tähendab kõik ettekirjutatu ära teha viisil, et keegi sulle midagi ette ei saa heita. Sa võid väga järsult ja külmalt öelda “Aitäh!” või “Head aega!”, aga pigem jätab see üleoleva tunde kui sõbraliku.

Samas võid sa teha asju õigesti – sa võid öelda lihtsalt “Nägemist!”, aga teha seda siiralt, sõbralikult ja heasoovlikult. Kumb nendest kahest jätab kliendile parema mulje ning tekitab temas tunde, et soovib tagasi tulla?

MEELDIS JA OLI KASULIK?
JAGA SÕPRADEGA, ET KASULIK INFO LEVIKS.

KOHTUME LÄHENEVAL JUHTIMISKOOLITUSEL

21. märtsil toimub populaarne juhtimiskoolitus "Tunnustav juhtimine", mis aitab juhil
juhtimisega seotud väljakutseid ületada - motiveerimine, tagasidestamine, delegeerimine jpm.

Koolituselt saad meeskonna motiveerimiseks praktilise 7-osalise tööriistakasti,
mis aitab suurendada töötajate pühendumust ja lihtsustab juhi eesmärkide saavutamist.

Uuri lisa ja registreeri soodushinnaga 299 eur (tavahind 349 eur).

NB! Koolitusele kehtib 100% Raha Tagasi Garantii - kui ei meeldi, saad raha tagasi.

OLED ISEÕPPIJA? TELLI VIDEOKOOLITUS: