Kas sa teed õigeid asju või teed sa asju õigesti?

Kui sa oled klienditeenindaja, on sul võimalik teha õigeid asju või asju õigesti. Õigeid asju teha tähendab kõik ettekirjutatu ära teha viisil, et keegi sulle midagi ette ei saa heita. Sa võid väga järsult ja külmalt öelda “Aitäh!” või “Head aega!”, aga pigem jätab see üleoleva tunde kui sõbraliku.

Samas võid sa teha asju õigesti – sa võid öelda lihtsalt “Nägemist!”, aga teha seda siiralt, sõbralikult ja heasoovlikult. Kumb nendest kahest jätab kliendile parema mulje ning tekitab temas tunde, et soovib tagasi tulla?

Meeldis ja oli kasulik? Jaga artiklit:

Saabuvad avalikud koolitused.

Süvenda oma teadmisi praktiliste koolitustega
  • Juhist liidriks: 10 praktilist liidri tööriista

    Kuidas ilma lisakuludeta 3 kuuga oma meeskonna motivatsiooni kuni 70% tõsta? Avasta 10 tõhusat liidri tööriista ja naudi oma tiimi suuremat motivatsiooni ja kiiremat edu.

    Tehnopol, Tallinn

    24.03.2026

    Kaido Pajumaa

    599€ 349€

  • Tagasiside kultuuri loomine meeskonnas

    Õpi looma meeskonda, kus tagasiside on igapäevase töö loomulik osa. Tõhusad tehnikad 1-1 vestluste pidamiseks ja tagasiside küsimiseks ning andmiseks.

    Tehnopol, Tallinn

    16.12.2025

    Kaido Pajumaa

    499 € 399 €

Artiklid samal teemal.

Loe ka neid huvitavaid artikleid