fbpx



Kas sa teed õigeid asju või teed sa asju õigesti?

Kui sa oled klienditeenindaja, on sul võimalik teha õigeid asju või asju õigesti. Õigeid asju teha tähendab kõik ettekirjutatu ära teha viisil, et keegi sulle midagi ette ei saa heita. Sa võid väga järsult ja külmalt öelda “Aitäh!” või “Head aega!”, aga pigem jätab see üleoleva tunde kui sõbraliku.

Samas võid sa teha asju õigesti – sa võid öelda lihtsalt “Nägemist!”, aga teha seda siiralt, sõbralikult ja heasoovlikult. Kumb nendest kahest jätab kliendile parema mulje ning tekitab temas tunde, et soovib tagasi tulla?

MEELDIS JA OLI KASULIK?
JAGA SÕPRADEGA, ET KASULIK INFO LEVIKS.

KOHTUME JUHTIMISKOOLITUSEL

Aasta lõpp on paljude juhtide jaoks aastavestluste läbiviimise aeg, mille oluliseks osaks on ka 
töötajatele tagasiside andmine ja küsimine. Kuidas see Sul õnnestub?

Kui soovid sel aastal arenguvestlustest maksimumi võtta, omanda tõhusad tagasisidestamise
ja 1:1 vestluste tööriistad 10.12 toimuval avalikul koolitusel 
"Tagasiside-kultuuri loomine meeskonnas".

Uuri lisa ja registreeri!

NB! Koolitusele kehtib 100% Raha Tagasi Garantii - kui rahule ei jää, saad raha tagasi!