fbpx

Mida töötajate rahuloluküsitlust läbi viies kindlasti teha ei tohiks?

Iga kord, kui mõni juht minu poole meeskonnakoolituse palvega pöördub, soovitan esmalt läbi viia meeskonnasisese tagasiside küsitluse. Miks? Sest soovin teada saada töötajate perspektiivi.

Paratamatult näevad töötajad ja juht paljusid olukordi erinevalt. Nii nagu ka juhtimiskoolitustel sageli juhid endale üllatusena avastavad, ei olegi põhjused alati töötajate poolel. Mõnikord on juht ise just kõige suurem töötajate de-motivaator.

Selles jagan mõtteid oma kümnete erinevate küsitluste baasil, mida kindlasti ei tohiks pärast töötajate rahuloluküsitlust teha ning mis mõju sellel on.

KOHTUME "TUNNUSTAV JUHTIMINE" KOOLITUSEL

Koolituselt saad praktilise 7-sammulise meeskonna juhtimise ja -motiveerimise süsteemi,
mis aitab püsivalt töötajate sisemotivatsiooni kasvatada, meeskonnatunnet parandada,
töötajate iseseisvust suurendada, neid tunnustada ja tiimis omavahelisi suhteid tugevdada.
 
Koolitusel on 100% Raha Tagasi Garantii. Päriselt!
 
REGISTREERI: 16. detsembril Tehnopolis I Tähtajatu e-kursusena
 

INSPIREERIVAD VIDEOKURSUSED

 

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga