Mida töötajate rahuloluküsitlust läbi viies kindlasti teha ei tohiks?
Iga kord, kui mõni juht minu poole meeskonnakoolituse palvega pöördub, soovitan esmalt läbi viia meeskonnasisese tagasiside küsitluse. Miks? Sest soovin teada saada töötajate perspektiivi.
Paratamatult näevad töötajad ja juht paljusid olukordi erinevalt. Nii nagu ka juhtimiskoolitustel sageli juhid endale üllatusena avastavad, ei olegi põhjused alati töötajate poolel. Mõnikord on juht ise just kõige suurem töötajate de-motivaator.
Selles jagan mõtteid oma kümnete erinevate küsitluste baasil, mida kindlasti ei tohiks pärast töötajate rahuloluküsitlust teha ning mis mõju sellel on.
KOHTUME JUHTIMISKOOLITUSEL
Aasta lõpp on paljude juhtide jaoks aastavestluste läbiviimise aeg, mille oluliseks osaks on ka
töötajatele tagasiside andmine ja küsimine. Kuidas see Sul õnnestub?
Kui soovid sel aastal arenguvestlustest maksimumi võtta, omanda tõhusad tagasisidestamise
ja 1:1 vestluste tööriistad 10.12 toimuval avalikul koolitusel
"Tagasiside-kultuuri loomine meeskonnas".
NB! Koolitusele kehtib 100% Raha Tagasi Garantii - kui rahule ei jää, saad raha tagasi!