fbpx


Mida töötajate rahuloluküsitlust läbi viies kindlasti teha ei tohiks?

Iga kord, kui mõni juht minu poole meeskonnakoolituse palvega pöördub, soovitan esmalt läbi viia meeskonnasisese tagasiside küsitluse. Miks? Sest soovin teada saada töötajate perspektiivi.

Paratamatult näevad töötajad ja juht paljusid olukordi erinevalt. Nii nagu ka juhtimiskoolitustel sageli juhid endale üllatusena avastavad, ei olegi põhjused alati töötajate poolel. Mõnikord on juht ise just kõige suurem töötajate de-motivaator.

Selles jagan mõtteid oma kümnete erinevate küsitluste baasil, mida kindlasti ei tohiks pärast töötajate rahuloluküsitlust teha ning mis mõju sellel on.

MEELDIS JA OLI KASULIK?
JAGA SÕPRADEGA, ET KASULIK INFO LEVIKS.

KOHTUME LÄHENEVAL JUHTIMISKOOLITUSEL

26. septembril toimub populaarne juhtimiskoolitus "Tunnustav juhtimine", mis aitab juhil
juhtimisega seotud väljakutseid ületada - motiveerimine, tagasidestamine, delegeerimine jpm.

Koolituselt saad meeskonna motiveerimiseks praktilise 7-osalise tööriistakasti,
mis aitab suurendada töötajate pühendumust ja lihtsustab juhi eesmärkide saavutamist.

Uuri lisa ja registreeri soodushinnaga 299 eur (tavahind 349 eur).

NB! Koolitusele kehtib 100% Raha Tagasi Garantii - kui ei meeldi, saad raha tagasi.

OLED ISEÕPPIJA? TELLI VIDEOKOOLITUS: