fbpx



Mida töötajate rahuloluküsitlust läbi viies kindlasti teha ei tohiks?

Iga kord, kui mõni juht minu poole meeskonnakoolituse palvega pöördub, soovitan esmalt läbi viia meeskonnasisese tagasiside küsitluse. Miks? Sest soovin teada saada töötajate perspektiivi.

Paratamatult näevad töötajad ja juht paljusid olukordi erinevalt. Nii nagu ka juhtimiskoolitustel sageli juhid endale üllatusena avastavad, ei olegi põhjused alati töötajate poolel. Mõnikord on juht ise just kõige suurem töötajate de-motivaator.

Selles jagan mõtteid oma kümnete erinevate küsitluste baasil, mida kindlasti ei tohiks pärast töötajate rahuloluküsitlust teha ning mis mõju sellel on.

MEELDIS JA OLI KASULIK?
JAGA SÕPRADEGA, ET KASULIK INFO LEVIKS.

Kuidas luua meeskonda arengut ja tagasisidet soodustav kultuur?

Tunned mõnikord, et tagasisidet on töötajatele anda keeruline?
Oled märganud, kuidas töötajad üksteise tagasisidele kaitsesse lähevad?
Tajud, kuidas töötajatega on olulistel teemadel mõnikord keeruline rääkida?

Kõik need tunnused viitavad "tagasiside-kultuuri" puudumisele meeskonnas. Kuidas seda luua?
Kõik vajalikud teadmised ja juhtimisinstrumendid selleks leiad 
28.mail toimuval avalikul koolitusel "Tagasiside-kultuuri loomine meeskonnas".

Uuri lisa ja registreeri!

NB! Koolitusele kehtib 100% Raha Tagasi Garantii - kui rahule ei jää, saad raha tagasi!