Mida töötajate rahuloluküsitlust läbi viies kindlasti teha ei tohiks?

Iga kord, kui mõni juht minu poole meeskonnakoolituse palvega pöördub, soovitan esmalt läbi viia meeskonnasisese tagasiside küsitluse. Miks? Sest soovin teada saada töötajate perspektiivi.

Paratamatult näevad töötajad ja juht paljusid olukordi erinevalt. Nii nagu ka juhtimiskoolitustel sageli juhid endale üllatusena avastavad, ei olegi põhjused alati töötajate poolel. Mõnikord on juht ise just kõige suurem töötajate de-motivaator.

Selles jagan mõtteid oma kümnete erinevate küsitluste baasil, mida kindlasti ei tohiks pärast töötajate rahuloluküsitlust teha ning mis mõju sellel on.

 

***

Grupp on täis (uus grupp novebmris)!

LÄHENEV JUHTIMISKOOLITUS

14. september 2017 toimub juhtimiskoolitus “Tunnustav juhtimine“.

Koolitus on praktilist laadi ja aitab juhil
oma meeskonda edukalt juhtida,
töötajaid mitterahalistel viisidel motiveerida
ja tulemuslikku töökultuuri kujundada.

NB! Koolitusel on 100% Raha Tagasi Garantii
(kui sa ei jää koolitusega rahule,
maksame sulle ilma küsimusi esitamata kogu raha tagasi)

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga