fbpx



Kas ja missugune roll on juhil töötajate töö tähenduse suurendamisel?

Kõik juhid ootavad, et nende töötajad leiaksid üles oma töö tähenduse. Põhjus selleks on lihtne – mida tähenduslikuma ja olulisemana inimene oma tööd tajub, seda lihtsam on tal selleks motivatsiooni leida.

Kas aga juhtidel on tähenduse loomisel mingisugune roll? Paljudele juhtidele meeldib mõelda, et iga töötaja peaks ise oma töö mõtte – tähenduse, narratiivi – üles leidma.

Aga mõtle nüüd loogiliselt oma töötajate peale? Kui palju on päriselt nende hulgas inimesi, kes ärkavad hommikul kl 7.00 üles ja mõtlevad esimese asjana, et nad lähevad täna maailma päästma? Vähesed. Võib olla mitte keegi.

Nende peamiseks põhjuseks tööle minemisel võib olla lihtsalt kohustus, sest raha on vaja teenida. Juht saab aga seda tähendust laiendada. Ja tegelikult ei tähenda see maailma parandamisest rääkimist, vaid lihtsalt õigete juhtimisvõtete kasutamist.

MEELDIS JA OLI KASULIK?
JAGA SÕPRADEGA, ET KASULIK INFO LEVIKS.

Kuidas luua meeskonda arengut ja tagasisidet soodustav kultuur?

Tunned mõnikord, et tagasisidet on töötajatele anda keeruline?
Oled märganud, kuidas töötajad üksteise tagasisidele kaitsesse lähevad?
Tajud, kuidas töötajatega on olulistel teemadel mõnikord keeruline rääkida?

Kõik need tunnused viitavad "tagasiside-kultuuri" puudumisele meeskonnas. Kuidas seda luua?
Kõik vajalikud teadmised ja juhtimisinstrumendid selleks leiad 
28.mail toimuval avalikul koolitusel "Tagasiside-kultuuri loomine meeskonnas".

Uuri lisa ja registreeri!

NB! Koolitusele kehtib 100% Raha Tagasi Garantii - kui rahule ei jää, saad raha tagasi!