fbpx



VIDEO I Millised töötajad on valmis oma juhile ka kriisi ajal vastu tulema?

Mitmed töötajate pühendumusuuringud näitavad, et mitterahaline komponent on väga oluline enamike töötajate motiveerimises.

Eriti puudutab see Y generatsiooni töötajaid, kes soovivad oma palga kõrval näha ka seda, kuidas töö neid arendab, kas töö on põnev, kas nad õpivad selle käigus, saavad konstruktiivset tagasisidet ning kas nad on kaasatud.

Seetõttu on selge, et ettevõtted, kes investeerivad oma töötajate positiivsetesse kogemustesse, on ka kasumlikumad ning nende töötajate tööjõu voolavus on palju väiksem.

Harvard Business Review uuring näitas, et inimesed, kelle arengut toetatakse, on 90% valmis oma organisatsioonile vastu tulema – seda eriti ka kriisi ajal, mil enamik ettevõtteid vajab paindlikumaid töötajaid.

MEELDIS JA OLI KASULIK?
JAGA SÕPRADEGA, ET KASULIK INFO LEVIKS.