fbpx



Kuidas defineerida juhtimist, et see päriselt töötajaid motiveeriks?

Mis sul esmalt pähe tuleb, kui keegi paluks sul “juhtimist” defineerida? Usutavasti oleme kõik kuulnud palju erinevaid definitsioone, millest tuntuimad on vist “juhtimine tähendab eesmärkide saavutamist inimest kaudu” või “juhtimine tähendab oma meeskonna mõjutamist eesmärkide saavutamise nimel“.

Kas tuleb sulle ka tuttav ette (need oli põhimõisted, mille kaudu meile vähemalt ülikoolis juhtimist tutvustati)? Kuidas need sulle tunduvad aga töötajate ja meeskonna poolt vaadatuna? Kas motiveerivad?

Kuidas aga mõjutada inimesi tegema midagi, millest nad tegelikult ei pruugi väga huvitatudki olla? Mis mõttes? Oled sa kindel üldse, et sinu meeskond soovib sinuga päriselt samu asju?

Proovi enda jaoks “juhtimine” ümber defineerida, alustades sel korral inimestest. Missugune võiks juhtimine olla, et esiteks, nende eesmärgid päriselt sinu/meeskonna omadega paremini joonduks, ja teiseks, mida nad sinult juhina päriselt ootaksid, et nad päriselt nii isiklike kui ühiste eesmärkide nimel pingutada viitsiksid?

MEELDIS JA OLI KASULIK?
JAGA SÕPRADEGA, ET KASULIK INFO LEVIKS.

KOHTUME JUHTIMISKOOLITUSEL

Aasta lõpp on paljude juhtide jaoks aastavestluste läbiviimise aeg, mille oluliseks osaks on ka 
töötajatele tagasiside andmine ja küsimine. Kuidas see Sul õnnestub?

Kui soovid sel aastal arenguvestlustest maksimumi võtta, omanda tõhusad tagasisidestamise
ja 1:1 vestluste tööriistad 10.12 toimuval avalikul koolitusel 
"Tagasiside-kultuuri loomine meeskonnas".

Uuri lisa ja registreeri!

NB! Koolitusele kehtib 100% Raha Tagasi Garantii - kui rahule ei jää, saad raha tagasi!