fbpx



Kuidas defineerida juhtimist, et see päriselt töötajaid motiveeriks?

Mis sul esmalt pähe tuleb, kui keegi paluks sul “juhtimist” defineerida? Usutavasti oleme kõik kuulnud palju erinevaid definitsioone, millest tuntuimad on vist “juhtimine tähendab eesmärkide saavutamist inimest kaudu” või “juhtimine tähendab oma meeskonna mõjutamist eesmärkide saavutamise nimel“.

Kas tuleb sulle ka tuttav ette (need oli põhimõisted, mille kaudu meile vähemalt ülikoolis juhtimist tutvustati)? Kuidas need sulle tunduvad aga töötajate ja meeskonna poolt vaadatuna? Kas motiveerivad?

Kuidas aga mõjutada inimesi tegema midagi, millest nad tegelikult ei pruugi väga huvitatudki olla? Mis mõttes? Oled sa kindel üldse, et sinu meeskond soovib sinuga päriselt samu asju?

Proovi enda jaoks “juhtimine” ümber defineerida, alustades sel korral inimestest. Missugune võiks juhtimine olla, et esiteks, nende eesmärgid päriselt sinu/meeskonna omadega paremini joonduks, ja teiseks, mida nad sinult juhina päriselt ootaksid, et nad päriselt nii isiklike kui ühiste eesmärkide nimel pingutada viitsiksid?

MEELDIS JA OLI KASULIK?
JAGA SÕPRADEGA, ET KASULIK INFO LEVIKS.

Kuidas luua meeskonda arengut ja tagasisidet soodustav kultuur?

Tunned mõnikord, et tagasisidet on töötajatele anda keeruline?
Oled märganud, kuidas töötajad üksteise tagasisidele kaitsesse lähevad?
Tajud, kuidas töötajatega on olulistel teemadel mõnikord keeruline rääkida?

Kõik need tunnused viitavad "tagasiside-kultuuri" puudumisele meeskonnas. Kuidas seda luua?
Kõik vajalikud teadmised ja juhtimisinstrumendid selleks leiad 
28.mail toimuval avalikul koolitusel "Tagasiside-kultuuri loomine meeskonnas".

Uuri lisa ja registreeri soodushinnaga 399 eur (tavahind 499 eur).

NB! Koolitusele kehtib 100% Raha Tagasi Garantii - kui rahule ei jää, saad raha tagasi!

OLED ISEÕPPIJA? TELLI VIDEOKOOLITUS: