fbpx



Külas Postimehe podcastis I “Kust lähevad terroristist juhi piirid töötajate jaoks?”

Missugune on sinu isiklik kogemus oma seniste juhtidega?

Usutavasti oled sa oma karjääri jooksul kokku puutunud erinevate juhtidega – nende stiilide ja isiksustega. Kuidas aga hindaksid üldiselt neid kogemusi 10 palli skaalal, kus 10 oleks “Suurepärane töötajakogemus” (mis motiveerib sind päriselt pingutama) ja 1 oleks “Vilets töötajakogemus” (mis tekitab sageli hoopis käega-löömise tunnet)?

Juhtimisstiilide ja sellest tulenevate töötajakogemuste hindamiseks kasutatakse kahtlemata erinevaid meetodeid. Üheks universaalseks viisiks on situatsioonilise juhtimise maatriks, mis jagab juhi töö kahte vaatesse – (1)Ülesannete keskne juhtimine” ja (2) “Suhete keskne juhtimine“.

Vastavalt nende omavahelisele tasakaalule kujuneb välja iga juhi prevaleeriv juhtimisstiil – “Pime juht” , “Meeldiv juht”, “Kiretu juht” ja “Tunnustav juht”.

Missugune nendest on sinu isiklikul kogemusel sulle kõige tuttavam? Kuidas see sinu tänase või eelnevate juhtide puhul on avaldunud? Missugust mõju on see avaldanud sinu motivatsioonile ja tulemustele? Ning miks ja kuidas ikka juhid vastavatesse stiilidesse satuvad, ning sinna sageli ka kinni jäävad?

Just nendel teemadel rääkimas käisin külas Kristina Herodesel Postimehest. Kuula saadet siin!

MEELDIS JA OLI KASULIK?
JAGA SÕPRADEGA, ET KASULIK INFO LEVIKS.
***
PS. Kohtume "Juhist liidriks" koolitusel

Soovid luua meeskonna, mis on motiveeritud, pühendunud ja saavutab suurepäraseid tulemusi? Kohtume "Juhist liidriks: 10 praktilist liidri tööriista" koolitusel, kust saad:

  1. Selged tööriistad töötajate sisemise motivatsiooni kasvatamiseks, et nad annaksid endast parima;
  2. Praktilised meetodid inspireeriva tagasiside ja tõhusa delegeerimise jaoks, mis muudavad meeskonna iseseisvamaks ja vastutustundlikumaks;
  3. Tööriistad "spetsialistilõksust" väljumiseks, et jääks rohkem aega suurele pildile ja meeskonna arendamisele keskenduda.

REGISTREERI SIIN