fbpx



Esimene samm on välja uurida, miks meeskond ei ole siis motiveeritud

Umbes 10% saabuvate koolituspäringute puhul otsivad kliendid teadlikult töötajatele “meelelahutuslikku” motivatsioonikoolitust, mille eesmärk ei olegi sisuliselt meeskonnaga tööd teha, vaid meeskonnale lihtsalt üks lõbus päev pakkuda.

Kuigi ülejäänud 90% tellitakse meeskonnakoolituste ja juhtimiskoolituste nime all, otsitakse nende abil tegelikult lahendust samale probleemile – parandada koostööd meeskonnas, et see kiiremini oma eesmärgid saavutaks.

Ka juhi roll on koolitusprotsessi oluline

Kuigi probleem, millele lahendust otsitakse, on teada, loodetakse siiski liialt koolitaja/koolituse peale teadvustamata juhi rolli probleemi tekkimisel ja lahendamisel. Koolitus on juba edukas, kui selle abil on õnnestunud meeskonnale/juhile luua pinnas edasisteks sammudeks – on toimunud töötajate poolne avanemine, kaasamõtlemine ja ideede pakkumine, kuidas edasi minna ja tulevikus analoogseid takistusi vältida. Nimetan seda koolitusel Tiimiraamatu koostamiseks, mille kohta lähemalt saad vaadata siin.

Kuigi olen sadu koolitusi 2011. aastast alates läbi viinud ning paljud nendest on lõppenud väga edukalt, olen siiski hiljem kuulnud (või isegi töötajatelt kirju saanud), et kõik on jätkunud vanaviisi – pakutud ideid ellu ei viidud, probleemidega tegelemist jätkuvalt välditakse ja kõik senised motivatsiooni pärssivad tegurid on samad, või isegi võimendanud.

Juht peab tulema välja spetsialistilõksust

Selline tagajärg on normaalne, kui meeskonnajuht on ise jätkuvalt spetsialistilõksus. See tähendab, et paljud juhid ei teadvusta juhiks saades, et enam ei vaja meeskond nii palju nende tehnilisi teadmisi (mis spetsialistina väga vajalikud olid), vaid rohkem meeskonna eestvedamist ja töötajatega tegelemist. Just see võib olla tegelik põhjus, miks meeskond ei ole motiveeritud, ning mille lahendamiseks juht koolitusi otsima on hakanud.

MEELDIS JA OLI KASULIK?
JAGA SÕPRADEGA, ET KASULIK INFO LEVIKS.

Kuidas luua meeskonda arengut ja tagasisidet soodustav kultuur?

Tunned mõnikord, et tagasisidet on töötajatele anda keeruline?
Oled märganud, kuidas töötajad üksteise tagasisidele kaitsesse lähevad?
Tajud, kuidas töötajatega on olulistel teemadel mõnikord keeruline rääkida?

Kõik need tunnused viitavad "tagasiside-kultuuri" puudumisele meeskonnas. Kuidas seda luua?
Kõik vajalikud teadmised ja juhtimisinstrumendid selleks leiad 
28.mail toimuval avalikul koolitusel "Tagasiside-kultuuri loomine meeskonnas".

Uuri lisa ja registreeri soodushinnaga 399 eur (tavahind 499 eur).

NB! Koolitusele kehtib 100% Raha Tagasi Garantii - kui rahule ei jää, saad raha tagasi!

OLED ISEÕPPIJA? TELLI VIDEOKOOLITUS: